Google+ Followers

Sunday, 27 January 2013

Daging goreng caca marba

 BAHAN-BAHAN :
Resepi ni main campak2 je xde sukatan...biasa laa nak cepat.
  • daging
  • kunyit, halia, bawang putih (tumbuk)
  • bawang besar, cili api hijau (hiris kasar)
  • terung telunjuk (hiris serong)
  • tauge
  • kicap cair, kicap manis, garam dan serbuk perasa
  • secukupnya air untuk melembutkan daging
  • minyak untuk menumis
CARA :

  •  Macam biasa juga cuma terung dan tauge tu letak last untuk kekal rangup...sedap gak makan makanan simple cam nie...


  • Cili api pun sama letak last supaya masa gigit tu keluar bunyi krupp krapp...uuihhh sedapnyerr...

7 comments:

  1. Assalamualaikum....sedap plak bila tengok gandingan daging dan tauge ni....

    ReplyDelete
  2. Wahhh... sedapnya. Ini kalau makan tak payah lauk lain dah cukup sebab dah ada sayur sekali.

    ReplyDelete
  3. salam nenie n kak zakie......ni sebenarnye angkara malas yg masksimum tu yg letak semua apa yg ada hu..hu...

    ReplyDelete
  4. Salam...terimakasih sudi follow blog saya...:)

    blog awak masih ada WV? problem bg saya hehe

    ReplyDelete
  5. çok güzel yemek ,super.

    ReplyDelete
  6. Salam kunjungan balas.. Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya.. Sedapnya Nampak menu ni..

    ReplyDelete